17 Ağustos 2016 Çarşamba

Günlük - 28/12/2015

Canım bebeğim benim. Bugün 34. haftamıza girdik. Annen 68 kilo oldu, 20 kilo almışım.
Ama senin gelişimin çok güzel gidiyor,  maşallah. Geçen hafta doktordaydık, boyun 45 cm, kilon 2,260 gr olmuş. Artık kocamansın.
Sana kavuşmamıza çok az kaldı, o kadar heyecanlıyız ki.
Annen hastane çantasını da hazırladı heyecanla. Senin ufacık kıyafetlerin, ufacık bezlerin… Bakıp bakıp onları seviyorum.
Her gün babanla senin hakkında konuşup, hayaller kuruyoruz. Tek gündemimizsin.
Biliyor musun artık muhabbete de bayılıyorsun. Tüm hareketlerin bilinçli, bizi anlıyorsun, sesimize tepki veriyorsun. Bazen bir süre hareketini hissetmeyince merak ediyorum, oturup seninle konuşuyorum, karnımı okşuyorum, hemen tepki veriyorsun, kıpırdanıyorsun, tekme atıyorsun. O zaman rahatlıyorum işte. O kadar güzel ki bunları hissetmek.
Doktor “günde en az 10 hareket say” diyor ama maşallahın var o kadar hareketlisin ki en az 60-70 hareketini hissediyorumdur. O yüzden bir süre kıpırtısız durduğunda hemen korkuyorum. Muhtemelen o sırada uyuyorsundur.
Annen doğduğunda seni rahat hissettirebilmek için bir sürü kitap okuyor, altını çize çize. Sonra akşama babana okuyorum o bölümleri. Hele  ki doğum yaklaştıkça elimden kitap düşmez oldu. Bir sürü de oyun kitabı aldım, oyunun senin gelişimindeki önemini kitaplardan öğrendim. Bol bol oyunlar oynarız hele bir gel de.
Bir de annen öyle sakarlaştı ki görmelisin. Hamilelikte  normalmiş  ama insan şaşırıyor, bu nasıl oldu diyor. Kaç kere elimdeki dolu süt şişesini devirdim, her yer süt oldu 😁 Baban çok gülüyor bu halime.

Sen bana öyle güzel bir hamilelik yaşatıyorsun ki, çok mutluyum. Senin de mutlu olduğunu düşünüyorum, öyle de hissediyorum. Hem bu kadar kiloyu boşa almıyorum, sana kocaman yer tahsis ettim rahat et diye 😉
Bu arada baban da bize çok iyi bakıyor. Marketlerden çıkmıyor, oğluşuma bu da çok yararlı deyip, devamlı birşeyler alıyor, bana yedirmeye çalışıyor.
Her gün seninle  konuşuyorum. Masal okuyorum, şarkı söylüyorum. Sana neyin faydalı olacağını okuduysam yapıyorum. Bizim sesimizi tanıdığını biliyoruz artık ve bu seslerle  rahatladığını da. Zaten biz konuşur konuşmaz hemen kıpırdanıyorsun. Sen hareket ettiğinde yüzümüzdeki gülücükleri görebilsen keşke, gerçi sen bizim mutluluğumuzu hissediyorsundur.
Doğumuna az kaldı. Her gün dua ediyorum, sağlıklı ol diye. İnşallah doğumunda sorunsuz geçer ve sana kavuşuruz. Nasıl sabırsızız bir bilsen.
Annene bu güzel duyguları yaşattığın için sana minnettarım. Bak yine gözlerim doldu, zaten sulu gözlüydüm iyice arttı, daha bir hassaslaştım.
Seni çok seviyoruz. Bunları okuyacağın günü de çok merak ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder