7 Eylül 2016 Çarşamba

Günlük 17/09/2015

05.08.2015 tarihinde yani 13. haftada cinsiyetini öğrendik. Ben zaten hamileliğimi öğrendiğimden itibaren hep oğlumuz olacak diyordum, doğru çıktı, demek annelerin içine gerçekten doğarmış. O günden itibaren devamlı oğluşum, oğluşum diyorum seninle ilgili bişey anlatırken. Etraftaki tüm erkek çocuklar, bebekler, delikanlılar ilgi odağım oldu. Onlara bakıp seninle ilgili hayaller kuruyorum devamlı.

19.haftada 14.09.2015’te senin ilk hareketlerini hissettim. Acayip heyecanlandım. Baban yanımdaydı o sırada. Ama inanmadı, bir de bağırsak hareketleridir o dedi. Tabii onun anlaması zor. Sonrasında ben her gün aynı hareketleri hissedince o da inandı.
Daha hareketlerin belli belirsiz aslında ama ben eminim. Şu anda bile “pasta yerken” ;) tepki veriyorsun, pastayı sevdin demek 😁

Devamlı seninle  konuşuyorum, karşımdaymışsın gibi. (şimdi oğluşumla güzelce kahvaltı edeceğiz, acıktın değil mi? Oğluşumla şimdi gezmelere gidiyoruz gibi) Şarkılar söylüyorum, karnımı okşayıp seni hissediyorum, senin de bundan hoşlandığına inanıyorum. Bir kitapta da okumuştum bunu.

İsim olarak da şimdilik “Yiğit” diye  düşünüyoruz, babanın da benim de içimize çok sindi.

Bu arada 20-23 hafta arası detaylı ultrasona gireceğiz. Tüm organlarına bakılacak,  eğer gösterirsen yüzünü görebileceğiz. Şimdiden çok heyecanlıyız. İnşallah her şey yolundadır.

Hayatımın en güzel anlarını, dönemini yaşatıyorsun bana bebeğim. O kadar mutluyum ki…
Hem bu dönem hiç bitmesin  istiyorum, hem de bir an evvel büyü, yanıma gel, kucağıma alayım istiyorum. Hamilelik dönemi bambaşkaymış…


İyi ki varsın oğluşum, inşallah hep olursun sağlıkla… Seni çok seviyoruz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder