17 Eylül 2016 Cumartesi

Günlük 19/11/2015


Kuzum artık 28+4 deyiz, kocaman olduk. Geçen hafta doktordaydık, boyun 35 cm, kilon 1.090 gr olmuş.Ben de 62 kilo olmuşum :)
Doktorda maşallah o kadar hareketliydin  ki doktorumuz bile “ Ne yedin de bu kadar hareketli?” diye sordu. Halbuki pek bir şey de yememiştim. Ama zaten o gün açlık şekerine bakılacağı için aç karnına kan aldırırken bile tekmeleri savuruyordun. Belki de “Ben çok acıktım, nerde kaldı benim kahvaltım?” diyordun, ya da baban da bizimle diye seviniyordun.
Bu arada açlık şekeri normal çıktı, yükleme yapıldıktan sonra ise biraz yüksek çıktı. Bir hafta boyunca eczaneye gidip açlık, tokluk ölçtürdüm, sorun yok. Ama tatlıyı biraz azalttım.

Artık yeni şeyler öğrendin; tekmelerin azaldı, dizini yada dirseğini ittirip hareket ediyorsun, ben sadece dışarıdan karnıma bakarak görüyorum. O kadar tatlısın ki hemen yüzümü güldürüyorsun. Her şeyi unutup, oturup seni dinliyorum, seninle konuşuyorum. Baban hayran hayran bizi izliyor.

Hele baban koltukta otururken yanına gidip uzanırsam, o da karnımı sevip biraz seninle konuşursa hemen babana tepki veriyorsun. Baban bayılıyor.
 Bu arada baban da ilk hareketlerini 06.10.2015’de hissetti , çok mutlu oldu :) Artık akşamları seni dinliyor hep, telefon açıp soruyor, "Oğlum napıyor, tekmeler atıyor mu?" diye.

Her gün seninle ilgili hayalle kuruyoruz; oğluşumuz hele bir doğsun onunla beraber oraya gideriz, şöyle yaparız… Ne hayaller, ne hayaller!...

Zaman yaklaştıkça o kadar sabırsızlanıyoruz ki, seni kucağımıza alacağımız günü bekliyoruz. Ben bir taraftan da karnımda boşluk hissederim, karnımdaki hareketlerini özlerim diyorum. Çünkü artık o kadar hareketlisin ki , hareket etmen için bir şey yemem gerekmiyor. Her an vuruyorsun, daha yatakta başlıyorsun: “ Ben acıktımmmmm, hadi kahvaltıya” diye 😂

Allah’a şükür çok sağlıklısın, her şey yolunda. Annene çok güzel bir hamilelik yaşatıyorsun. Annen, baban çok mutlu. Artık yatmam, kalkmam, iş yapmam, yürümem bile zorlaştı ama olsun hiç şikayetçi değilim. Sen iyi ol ben öyle mutluyum ki. Hem artık kocamansın, karnımda kocamann.

Şubat’ın ilk haftası gibi bekliyoruz seni. İnşallah gelişimini tam olarak tamamlamadan erkenden gelmek istemezsin. Biz sabırsızız ama sen bize bakma, iyice büyü öyle gel bebeğim.

Çok çok çok heyecanlıyız, gelişini merakla bekliyoruz. Seni çok seviyoruz bebeğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder