3 Eylül 2016 Cumartesi

Hamilelik haberinin babaya verilmesi

Ben hamile olduğumdan emin olduktan sonra hemen eşime söylemedim. İçim içimi yedi, çok zor tuttum kendimi ama söylemedim işte sürpriz yapayım, farklı şekilde anlatayım istedim. O güzel haberi içinde tutmak ne zormuş meğerse. Öğrendikten hemen sonra, herkese haykırasım gelmişti hamile olduğumu.

İnternetten biraz bakındım, fikir sahibi olmak istedim. Güzel fikirler var; mesela güzel bir sofra hazırlayıp, masaya 3. tabağı koymak, o tabağın üzerine emzik vs. bebeği hatırlatacak şeyler yerleştirmek gibi.

Ben ne yaptım peki;

Hamilelik müjdesinin babaya verilmesi
Böyle bir kutu hazırladım. Bir hafta sonra da babalar günüydü. 
Eşim merakla kutuyu açtı, sonra kucaklaşma, gözyaşları … Nasıl güzel bir mutluluk. Gözlerimiz dolu dolu oldu. Sonra oturup hayaller kurmaya başladık. İnşallah isteyen herkese nasip olur bu güzel duygular.

Anneanne, dede, babaanneye de bu şekilde haber verdik.  Aslında biraz daha dayanabilseydik, ilk ultrason görüntüsü de eklenebilirdi, bence daha da güzel olurdu.  Ama dedim ya içinde tutmak o kadar zor ki. Hatta sokağa çıktığında bile, karnın olmasa da herkes anlasın istiyorsun, laf aralarına sıkıştırmaya çalışıyorsun hamile olduğunu :)

Bizim maceramız bu şekilde başladı, umarım bu güzel haberi nasıl vereceğini düşünen annelere ufakta olsa bir fikir verebilmişimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder