18 Aralık 2016 Pazar

Günlük 19/06/2016

Yaşasınnnn!!! Artık 4.5 aylıksın. Gözümüzde kocaman bir bebeksin.
Kuzum sen ne ara büyüdün de 4.5 aylık oldun. Tabi ileride 4.5 ay deyince daha çok küçükmüş diyeceğime de eminim o ayrı 😊

Hem artık ek gıdaya da başladık, bir çok bebeğe göre biraz erken bile oldu. Ama sen çok isteklisin. İlk günden itibaren de hazır olduğunu gösterdin zaten. 31.05.2016'da patates, havuç ve kabaktan oluşan ilk sebze çorbanı içtin. İlk lokmada yüzün çok komikti, önce şaşırdın "yum yum yummm çok lezzetli bir şeymiş bu" dercesine bayıla bayıla yuttun sonra. Doktorumuz ilk gün 2 kaşıkla başlayıp, yavaş yavaş artırırsın demişti, ama sana 2 lokma yetmedi :) Daha da istedin, bende azar azar bir kaç kaşık daha verdim. Henüz kendi başına oturamadığın için emzirme yastığına destekli oturtup yediriyorum. Ancak yedirirken üstünü başını bir görmelisin. Heyecandan ellerini ayaklarını sallıyorsun ve her yere çorbalar dökülüyor. Ahh çok alemsin. Hepsinin kanıtı var merak etme; hem video, hem bol bol fotoğraf.

Bir kaç gün sonra da ilk meyve olarak elmayı denettirdim. Tabi ki ona da bayıldın. İlk defa yeni bir şey tattığında yüzünde öyle mutlu bir ifade oluyor ki bayılıyorum o haline. Daha sonra şeftali ve kayısı denedin, maşallah hiç birine hayır demedin.
Hele ki ilk kayısıyı tatman çok güzeldi. Ben yediğim kayısıdan tattırayım dedim sana, uzattım çok sevdin, sevmek ne kelime bayıldın, resmen yumuldun 😋 Emdin, emdin, elimi öyle çekiştirdin ki hepsini sana vereyim,ağzına daha da çok gelsin diye çok uğraştın 😁

Umarım ek gıdaya geçiş maceramızda yeni tatlarla tanışman hep böyle güzel olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder