16 Aralık 2016 Cuma

Yiğit'ten Babasına...

Babacığım biliyorum ki bugün baba olarak geçireceğin ilk doğum günün, bende annemin tercümanlığıyla, sana hislerimden bahsetmek istiyorum:

  • Daha annemin karnındayken, kalp atışımı duyup da gözlerin dolduğu için,
  • Annemin karnındayken, beni göreceksin diye doktor ziyaretlerini iple çekip, heyecanlandığın için,
  • Annem hamileyken, anneme ve bana çok çok iyi baktığın için,
  • Annem hamileyken bizi hiç bir yerde yalnız bırakmadığın için,
  • Böyle güzel bir baba olduğun için,
  • Beni göğsünde uyuttuğun için (Biliyorum ki uzun süre aynı yerde oturamıyorsun ama ben rahat uyuyayım diye uzun süre yerinden kalkmıyorsun)
  • Benimle devamlı beni güldürecek oyunlar oynadığın için, 
  • Ben uyurken gelip devamlı beni kontrol ettiğin için, 
  • Ben uyurken bir fırsatını kollayıp da beni uyandırmamaya çalışarak öptüğün için,
  • Ben hastayken kimseleri umursamadan hastanede ağladığın için,
  • Anneme devamlı "Böyle üşümez değil mi?" diye sorduğun için,
  • Seni çok yorsam da, hep oyun oynamak istesem de, işten yorgun argın gelip benimle oyun oynamaktan sıkılmadığın için,
  • İşteyken beni özleyip devamlı "Oğluşum ne yapıyor?" diye sorduğun için,
  • İşteyken beni özleyip devamlı görüntülü aradığın için,
  • Beni kendinden çok sevdiğin ve bunu bana her an hissettirdiğin için, 
  • Ben aşı oluyorken, senin canın yanıyormuş gibi, ağladığın için,
  • Durup dururken sadece beni güldürüp, mutlu etmek için, "Yaşasınn, Oleyyy!!" diye bağırdığın için (Mekan ve zaman farketmeden)
  • Bana yeni yeni besteler yaptığın için ( Kadir Mevlam Yiğit'imi sakın sen, benim ömrümden ona ekle sen... gibi ki bu favorim biliyorsun)
  • Ayrıca yakışıklılığından da bana verdiğin için ( Ama aramızda kalsın annem bunun seni sevindireceğini bildiği için yazalım dedi, yoksa benim ona benzediğime emin 😂 )
çok çok teşekkür ederim babacığım.

En güzeli de benim babam olduğun için, seni çok çok çok seviyorum. İyi ki doğdun babacığım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder