22 Ekim 2017 Pazar

Acıkmadım ki! - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

Acıkmadım ki Yemek yemeyen çocuklara kitap önerileri
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları'ndan yayınlanan 'Acıkmadım ki!' isimli bu kitap, yemeyen çocuğunuza fayda sağlar mı bilemedim ama sizi ve çocuğunuzu çok eğlendirecek orası kesin.

Çizimler ve diyaloglar bir harika. Hele bu aralar Yiğit'in yaşadığı ayı çılgınlığına, kitapta bir anda ortaya çıkıp kitabın başkahramanı olan ablanın çorbasını içmek isteyen ayı, birebir geliyor. Ahh bir de o ayı, çorbayı içerken dökmesin mi, Yiğit hemen bir 'app' patlatıyor ☺

Gelelim kitabın konusuna, adından da anlaşılacağı üzere, yemek yemek istemeyen bir ablamız kitabın başkahramanı. Annesi yemeğini hazırlayıp, ablayı masaya çağırıyor, ama ablamız resim yapmakla çok meşgul olduğu için masaya oturmak istemiyor. Annesinin ısrarı üzerine masaya oturmayı kabul etse de bir türlü yemek yemiyor. Masa da hiçbirşey yapmadan otururken, bir anda timsah, ayı ve kurt ortaya çıkıp ablamızın yemek istemediği yemekleri yemeye talip oluyorlar. Ablamızın da canına minnet tabi ki ☺

Acıkmadım ki! Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Ablamız daha sonra neler mi yapıyor? Orası da kitabı okurken size sürpriz olsun.

Aa bir de kitabımız İngiliz Kitabevi zinciri Waterstones'un resimli kitap ödülüne sahip.

Haydi keyifli okumalar size, biz de yeni kitaplar keşfedelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder