6 Ekim 2016 Perşembe

Bebekler için Kahvaltı Tarifi

Başka bir yazımda da belirttiğim gibi biz kahvaltıya 6. ayda başladık. 

Bizim doktorumuzun verdiği tarife göre;


Eğer sütünüz yeterliyse anne sütü ile, yetersizse 60-90 mlt  kadar mama, meyve suyu veya ıhlamurdan birine;

  • 4-6 bisküvi
  • Yarım ile 1 kibrit kutusu kadar tuzsuz yağsız beyaz peynir veya labne peyniri (8. Aydan itibaren ev yapımı lor peyniri koymaya başladım. Tarifi burada.)
  • Yarım yumurta sarısı
  • Reçel veya pekmez
  • Tereyağı veya ceviz karıştırılır. (Tereyağını 6.aydan itibaren, cevizi 8.aydan itibaren vermeye başladım.)

Ben eğer lor peyniri kullanıyorsam bisküvi miktarını daha az tutuyorum. Yoksa çok katı oluyor. 

Benim oğlum kahvaltısına bayılıyor. Umarım sizin bebişleriniz de sever.
Bebişlere bu vitaminli kahvaltı şimdiden afiyet olsun.




Önemli not: Bu blogdaki yazılar deneyimlerimden oluşmaktadır. Lütfen sağlık konularında karar vermeden önce doktorunuzla işbirliği içinde olup, araştırmalarınızı yaparak karar verin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder