29 Eylül 2016 Perşembe

Günlük 26/01/2016

Yiğit Paşam gelmene çok az kaldı. Çok heyecanlı ve sabırsızız. Bugün 38+2 olduk. Yani bundan sonra herhangi bir an gelmek istersen gelebilirsin.


Annen iyice ağırlaştı, 72 kiloyu gördüm :)

Bundan sonrasında artık her şeyimiz hazır gibi bir şey. Tek eksiğimiz sensin.
Artık oğluşumuzun keyfini bekliyoruz, canın ne zaman gelmek isterse, kendini ne zaman yanımıza gelmeye hazır hissedersen o zaman geleceksin.


Geçen hafta Cuma günü doktordaydık, 3,150 gr olmuşsun. Artık normal bir bebek boyutlarındasın. Annenin karnında kaldığın her bir gün biraz daha kilo alıyorsun. Yerin de iyice darlaştı tabi.

Annen her gün dualar ediyor, sen sağlıklı ol, yanımıza sağlıklı bir şekilde gel diye.
Babanla çok heyecanlıyız. Seni kucağımıza alacağımız günün hayalini kuruyoruz devamlı. Artık tüm muhabbetlerimiz seninle ilgili. Daha doğmadan hayatımızın odak noktasısın ve biz bundan çok mutluyuz, bu halimizi çok sevdik.

Sana masallar okumaya, şarkılar söylemeye devam ediyorum, sen benim sesimi duyup, rahat et,mutlu ol diye. Hem ben de bu şekilde kucağımdaymışsın gibi hissediyorum, daha bir mutlu oluyorum.

Doğumda hastaneye ve eve gelecekler için de bir şeyler hazırladık anneannenle, çok güzel oldular. Ben bir de çok güzel bebek kurabiyeleri yapıp, poşetledim. Kısmet olursa senin 1. yaş gününde de yaparım :)

Yani demem o ki çok büyük heyecanla bekleniyorsunuz şehzadem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder